Chybaju. . .

22. januára 2012, tokosk16, Nezaradené

Vcera ked som zaspaval som si uvedomil, co mi nesedelo na mojom aute, ked som ho odparkoval. Vtedy som si to neuvedomil, no doslo mi… na kolese nebola puklica. Do kelu, asi som ju niekde stratil.. 🙁 Ale ved tak tazko sla dolu, ked som menil kolesa… Potom som rozmyslal a prisiel na to, ze tusim aj na zadnom kolese mi skraslujuca pokryvka chybala. So smutkom som zaspal dufajuc, ze sa mylim. No rano po sv. omsi v Univerzitnom pastoracnom centre v BA som siel pozriet auto a zistil, ze dovod na smutok bol skutocny. Tak od vcera mi na mojom megane chybaju vsetky 4 puklice 🙁 Nuz, aj taky je zivot. Ale ved odpustat treba. Aj zlodejom.. ked sa kajaju. Tak ja tomu mojmu prajem, nech sa mu dobre nosia a vela stastnych kilometrov bez nehody.

Ozaj, ved Pan Boh vie, preco to takto dopadlo. Tak ako vedel zariadit, aby som k autu zazracne prisiel, ked som ho potreboval. Tak nech sa deje jeho vola.

 

puklica