Založ si blog

Výzva pre SNS

Ako krestan som znechuteny tym, ze ludia, ktori sami seba velmi casto oznacuju za krestanov, pouzivaju na sebazviditelnenie prvky s krestanstvom nezlucitelne. Je mi smutno, ze robite hanbu Kristovi. Viete, ta velmi casta falosnost krestanov je tym, co ostatnych od viery odradza. Ako hovori moj oblubeny knaz Marian Kuffa, ktory ma velmi dobre usporiadane hodnoty vo svojom zivote a ten moj nemalo ovplyvnil: Malujeme z Krista hnusnu karikaturu. Pritom nase zivoty su casto jedinym Svatym Pismom, ktore nase okolie cita a preto je velmi dolezite nie to, ako spiname ruky k nebu v kostole a ako mame plne usta Krista, ale ako zijeme svoje zivoty. To, co v kostole pocujeme, ma nase zivoty menit k lepsiemu a nie byt len nedelnou povinnostou.

 

Damy a pani zo SNS, viem, ze su medzi Vami aj krestania. Chcem Vas poprosit, aby ste nasli dostatok sebareflexie a odvahy na stiahnutie vulgarnych billboardov urazajucich a degradujucich zenu zobrazovanim jej pozadia ako aj nas, prijimatelov reklamy. Na krestanstve je krasne prave to, ze mame moznost napravit to, co sme pokazili. Nie vsak pozou, ale uprimnou lutostou svojich chyb a snahou o ich napravu. Skusme zit to, o com hovorime.

 

nemoralny billboard SNS

 

Vzhľadom na to, že kandidujem ako nezávislý na kandidátke hnutia Obyčajní ľudia a nezávislé osobnosti, považujem za dôležité upozorniť, že tento blog vyjadruje môj osobný postoj, a preto môže, ale nemusí byť v súlade s postojmi iných ľudí na našej občianskej kandidátke. V mnohých a hlavne zásadných názoroch sa všetci na kandidátke zhodujeme, sú však názory, v ktorých odmietame hrať falošnú hru na názorovú jednotu a otvorene priznávame aj názory rozličné. Túto skutočnosť však nepovažujeme za niečo, čo nás rozdeľuje, ale skôr za niečo, čo nás vzájomne obohacuje pri hľadaní cesty k pravde.

Kam s rodinou. .

09.03.2012

– znížiť daňové zaťaženie živiteľa rodiny? – odvádzať časť odvodov na dôchodok rodičov? – pomáhať študujúcim matkám? – predchádzať rozvodom? – zmeniť zákon o reklame? – spolupracovať s kresťanmi naprieč/k politickými stranami?

Ľudia si zaslúžia. . .

16.02.2012

Najskôr som sem chcel napísať iba nasledovné dve vety, ktoré sa po internete premieľajú a ktoré ma pobavili: „Na tomto svete nie sú žiadne istoty, iba dane a smrť.“ (B. Franklin) „Ľudia si zaslúžia istoty.“ (Strana Smer-SD) Potom mi ale napadlo pridať k tomu, čo by som ja radšej ponúkal ľuďom namiesto istôt, ktorých prísľuby tak radi [...]

Kresťania a politika

02.02.2012

Veľmi sa teším, že sa kresťania konečne začínajú ozývať a hovoriť, že verejný život sa ich týka, že sa nechcú len prizerať, ale chcú ho meniť podľa hodnôt, ktorým veria. Teším sa, že začínajú od koreňov – od modlitby a pôstu. Keď som pred časom so zopár ľuďmi sedel v Quo Vadis v Bratislave, bol medzi nimi aj známy kňaz Janko Buc, v súčasnosti [...]

Eurovoľby 2024

Strany môžu na kampaň v eurovoľbách minúť najviac tri milióny eur

04.05.2024 16:13

Pri volebnej koalícii platí tento limit zvlášť pre každú stranu.

Kim Čong-un

Pieseň oslavujúca diktátora Kima sa stala hitom TikToku. Skladba má nové, alarmujúce posolstvo

04.05.2024 15:27

Pieseň "Priateľský otec" vzbudila záujem hlavne medzi užívateľmi generácie Z. Nie je to prvá pieseň venovaná Kimovi, je tu ale viditeľný odklon v použitom jazyku a slovníku.

Rafah / Palestína / Bombardovanie / Sutiny /

Ozbrojené skupiny v Gaze ukradli z pobočiek banky 70 miliónov dolárov

04.05.2024 14:55

Palestínska banka, založená v roku 1960, je hlavnou finančnou inštitúciou v Pásme Gazy.

Zuzana Dolinková

Dolinková nevidí dôvod na jej odvolávanie. Avizovala nové benefity od poisťovní, možno aj na zuby

04.05.2024 14:30, aktualizované: 15:07

Rezort zdravotníctva podľa nej neprevzala v dobrom stave po minulej vláde.

tokosk16

som kresťan spoliehajúci sa na Boha, angažovaný občan používajúci zdravý rozum a počúvajúci iných, bývalý koordinátor UPeCe v BA, vysokoškolský učiteľ vychovávajúci novú generáciu. Záleží mi na rodine a manželstvách. obycajnarodina.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 30136x
Priemerná čítanosť článkov: 3348x

Autor blogu

Kategórie