Založ si blog

Archív: február, 2012

Ľudia si zaslúžia. . .

Najskôr som sem chcel napísať iba nasledovné dve vety, ktoré sa po internete premieľajú a ktoré ma pobavili: „Na tomto svete nie sú žiadne istoty, iba dane a smrť.“ (B. Franklin) „Ľudia si zaslúžia istoty.“ (Strana Smer-SD) Potom mi ale napadlo pridať k tomu, čo by som ja radšej ponúkal ľuďom namiesto istôt, ktorých prísľuby tak radi […]

Pokračovanie článku

Kresťania a politika

Veľmi sa teším, že sa kresťania konečne začínajú ozývať a hovoriť, že verejný život sa ich týka, že sa nechcú len prizerať, ale chcú ho meniť podľa hodnôt, ktorým veria. Teším sa, že začínajú od koreňov – od modlitby a pôstu. Keď som pred časom so zopár ľuďmi sedel v Quo Vadis v Bratislave, bol medzi nimi aj známy kňaz Janko Buc, v súčasnosti […]

Pokračovanie článku
798. deň: Rusi proti ukrajinskej armáde nasadili chlórpikrín, tvrdia USA

798. deň: Rusi proti ukrajinskej armáde nasadili chlórpikrín, tvrdia USA

01.05.2024 07:55

Rusko oznámilo, že jeho armáda zasiahla štáb operačného velenia južného zoskupenia ukrajinských ozbrojených síl.

Vo veku 33 rokov zomrela spisovateľka a redaktorka Dominika Madro

Vo veku 33 rokov zomrela spisovateľka a redaktorka Dominika Madro

01.05.2024 11:03

V roku 2016 zvíťazila v súťaži Poviedka.

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

Moskva vystavuje západnú vojenskú techniku ukoristenú v bojoch na Ukrajine. Skvelý nápad, komentoval Peskov

01.05.2024 18:30

Rusko kritizuje dodávky západných zbraní a vojenského vybavenia na Ukrajinu a považuje ich za dôkaz priameho zapojenia NATO do konfliktu.

Fico absolvoval nočnú zmenu: Klobúk dole pred všetkými zamestnancami

Fico absolvoval nočnú zmenu: Klobúk dole pred všetkými zamestnancami

01.05.2024 08:24

Predseda vlády Robert Fico oslávil 1. máj prácou a absolvoval nočnú zmenu z utorka na stredu s pracovníkmi závodu ZKW Slovakia.

tokosk16

som kresťan spoliehajúci sa na Boha, angažovaný občan používajúci zdravý rozum a počúvajúci iných, bývalý koordinátor UPeCe v BA, vysokoškolský učiteľ vychovávajúci novú generáciu. Záleží mi na rodine a manželstvách. obycajnarodina.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 30127x
Priemerná čítanosť článkov: 3347x

Autor blogu

Kategórie