Založ si blog

Podporujem ALEXIS. Pridajte sa

Každý deň stačí kliknúť na SYMPATIZUJ na tomto linku a pomôžeme zachraňovať životy. Načo? Aby dievčatá a ženy neriešili nečakané tehotenstvo tým najhorším spôsobom pre všetky zúčastnené strany. A všetci pritom vieme, že je to to najhoršie riešenie. Lebo jednoduché riešenia dlho bolia…

 

alexis poradna

Čakáš nečakané dieťa?

Kto Ti pomôže, keď sa dozvieš, že čakáš dieťa a vôbec sa naň netešíš?
Keď ti v hlave víria otázky:
  • Ako to mám vysvetliť svojej rodine?
  • Udržím si svoje zamestnanie?
  • Môžem chodiť ďalej do školy?
  • Vychovám ďalšie dieťa?
  • Ako to zvládnem finančne?
  • Kto mi pomôže v domácnosti?
  • Kde budem bývať, kým sa dieťa narodí?
Spolu s Tebou sa pokúsime nájsť najlepšie riešenie.
Pomoc je zdarma a v prísnej diskrétnosti.

 

http://www.alexisporadna.sk

 

Kam s rodinou. .

09.03.2012

– znížiť daňové zaťaženie živiteľa rodiny? – odvádzať časť odvodov na dôchodok rodičov? – pomáhať študujúcim matkám? – predchádzať rozvodom? – zmeniť zákon o reklame? – spolupracovať s kresťanmi naprieč/k politickými stranami?

Ľudia si zaslúžia. . .

16.02.2012

Najskôr som sem chcel napísať iba nasledovné dve vety, ktoré sa po internete premieľajú a ktoré ma pobavili: „Na tomto svete nie sú žiadne istoty, iba dane a smrť.“ (B. Franklin) „Ľudia si zaslúžia istoty.“ (Strana Smer-SD) Potom mi ale napadlo pridať k tomu, čo by som ja radšej ponúkal ľuďom namiesto istôt, ktorých prísľuby tak radi [...]

Kresťania a politika

02.02.2012

Veľmi sa teším, že sa kresťania konečne začínajú ozývať a hovoriť, že verejný život sa ich týka, že sa nechcú len prizerať, ale chcú ho meniť podľa hodnôt, ktorým veria. Teším sa, že začínajú od koreňov – od modlitby a pôstu. Keď som pred časom so zopár ľuďmi sedel v Quo Vadis v Bratislave, bol medzi nimi aj známy kňaz Janko Buc, v súčasnosti [...]

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

Kuba

Rusko verbuje do armády stovky Kubáncov, láka ich na vysoké platy a ruské pasy

05.05.2024 14:30

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa údajne pripojili k ruským ozbrojeným silám stovky Kubáncov, vyplýva z uniknutých dokumentov.

tokosk16

som kresťan spoliehajúci sa na Boha, angažovaný občan používajúci zdravý rozum a počúvajúci iných, bývalý koordinátor UPeCe v BA, vysokoškolský učiteľ vychovávajúci novú generáciu. Záleží mi na rodine a manželstvách. obycajnarodina.sk

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 30141x
Priemerná čítanosť článkov: 3349x

Autor blogu

Kategórie